توزیع یکهزار قرص نان صلواتی در بین نیازمندان 

توزیع یکهزار قرص نان صلواتی در بین نیازمندان 

تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
ادیب فلاح گفت: یکی از بهترین کارها در سیره امامان معصوم علیهم السلام دستگیری از نیازمندان و مستمندان است ما نیز با تاسی از سیره اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام جعفر صادق علیه السلام، عصر امروز یکهزار قرص نان صلواتی در بین نیازمندان توزیع می کنیم.

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از بهترین کارها در سیره امامان معصوم علیهم السلام دستگیری از نیازمندان و مستمندان است ما نیز با تاسی از سیره اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام جعفر صادق علیه السلام، عصر امروز یکهزار قرص نان صلواتی در بین نیازمندان توزیع می کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج یادآور شد: در ماه مبارک رمضان نیز روزانه ۱۰۰ قرص نان صلواتی و رایگان در بین نیازمندان توزیع شد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اطعام نیازمندان محله است به همین منظور ۵۰۰ پرس غذای گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت و بسته بندی شده و امشب در بین نیازمندان توزیع می شود.
 
فلاح ابراز کرد: امشب هم زمان با شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، برنامه منبر مجازی به صورت زنده از طریق اینستاگرام برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج اضافه کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امسال امکان برگزاری مجلس عزا نیست، بنابراین تصمیم گرفتیم در تداوم اجرای طرح ملی راهکار با ایجاد بستری مناسب از طریق فضای مجازی، مجلس عزاداری را به خانه های مردم برده تا آنها از مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام بهره مند شوند.

وی عنوان کرد: سخنرانی و مداحی از ویژه برنامه های منبر مجازی است که امشب راس ساعت ۲۱ برگزار می شوند.

فلاح ادامه داد: سخنران برنامه منبر مجازی حجت الاسلام نجنو امام جمعه قلعه گنج می باشد و قرار است امشب متناسب با شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام به بیان کرامات آن حضرت بپردازد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج در خاتمه اظهار کرد: فضاسازی مسجد و محله متناسب با شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و اطلاع رسانی برنامه منبر مجازی از سایر فعالیت های کانون در آستانه فرارسیدن شهادت این امام همام است.

پایان پیام/ 586